Wykładowcy

Naszymi wykładowcami są głównie praktycy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, wyróżniający się na rynku, którzy posiadają zaawansowaną i profesjonalną wiedzę oraz umiejętności w swoich specjalizacjach. Wykładowcy poprowadzą zajęcia w formie warsztatowej, aby poprzez „uczenie się przez działanie” słuchacze mogli pozyskać dedykowane programowi MBA CT umiejętności.

dr hab. Leszek Borowiec

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, specjalność: rachunkowość i finanse. Adiunkt w Katerze Finansów i Rachunkowości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi wykłady i szkolenia, jest konsultantem przedsiębiorstw z zakresu rachunkowości zarządczej, controllingu oraz finansów, współpracując m. in. z firmą Ernst&Young. Prowadzi badania w zakresie pomiaru efektywności organizacji z wykorzystaniem miar finansowych i niefinansowych, w szczególności działających w sektorach regulowanych (m.in. pocztowym, kolejowym). Autor ponad 80 publikacji naukowych z dziedziny rachunkowości i finansów, w tym monografii „Controlling w realizacji usług publicznych gminy” (Wolters Kluwer, 2007) oraz „Rachunek kosztów w budowaniu konkurencyjności kolejowego transportu towarów” (INE PAN, 2022). Od wielu lat współpracuje z biznesem, pełniąc kierownicze funkcje w obszarze rachunkowości i finansów. W latach 2011-2013 był Członkiem Zarządu, Dyrektorem Ekonomiczno-Finansowym w jednej ze spółek Grupy Kapitałowej PKN ORLEN, a w latach 2014-2016 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Pionem Finansów Poczty Polskiej SA. W latach 2016-2018 był Prezesem Zarządu Spółki Pocztowe Usługi Finansowe Sp. z o.o. Od 2018 do 2021 roku zasiadał w Zarządzie Spółki PKP Cargo SA. Jednocześnie pełni funkcję Członka kilku Rad Nadzorczych Spółek prawa handlowego, łącząc pracę naukowo – badawczą z praktyką gospodarczą.

Miłosz Brzeziński

Mentor AIP Business Link, członek rady ekspertów ośrodka analitycznego THINKTANK, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki. Konsultant biznesowy, współpracujący z firmami na całym świecie.

Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących zastosowania psychologii w biznesie. Jest autorem prowokujących książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym, m.in.: „Pracować i nie zwariować”,  „Biznes czyli sztuka budowania relacji”, „Życiologia”, „Jak pies z Kotem” oraz „Głaskologia”. Gościnnie pojawił się także w pozycji „Dekalog Szczęścia”, jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego.

dr Joanna Frączek-Broda

Certyfikowana trenerka i wykładowczyni akademicka, praktyk biznesu i doradca NGO. Doktor nauk społecznych, międzykulturowiec, filolog polski, andragog, psycholog społeczny. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii społecznej oraz komunikacji międzykulturowej. Certyfikowana konsultantka modelu Extended DISC.

Przez dwanaście lat wykładowczyni w wojskowym Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych (CPdMZ) – w jednostce szkoleniowej w Polsce certyfikowanej przez NATO, gdzie stworzyła pierwszy pełny kurs międzykulturowy dla Wojska Polskiego. Współpracuje z największymi uczelniami w Polsce – Uniwersytetem Łódzkim, Uniwersytetem Wrocławskim i Politechniką Poznańską. Jest autorką publikacji popularyzujących naukę (m.in. w formie filmów), wydawnictw naukowych oraz podcastu (podcast o pokoleniach – „Vagabunda – dźwiękowa podróż po różnorodności”, dostępny na platformie Spotify). Występuje na krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych, aktywnie uczestniczy także w wymianie doświadczeń w międzynarodowych teamach badawczo-wdrożeniowych, m.in. w MNE-6 (Multinational Experiment no. 6).

Obecnie jest trenerką biznesu, administracji, szkół i uczelni z zakresu zarządzania zespołami w środowisku zróżnicowanym kulturowo i pokoleniowo oraz wykładowcą i trenerem dla organizacji pozarządowych z zakresu komunikacji międzykulturowej, procesów adaptacyjnych, radzenia sobie z szokiem kulturowym i zarządzania zespołami międzykulturowymi.

W ramach swojej pracy zawodowej przeszkoliła ponad 21 tysięcy osób, dzięki czemu wie jak ważna jest kwestia rozwijania dobrych kontaktów, efektywnego zarządzania złożonymi grupami, a w ostatnich miesiącach – umiejętność utrzymania zaangażowania zespołu mimo minimalnych kontaktów osobistych.

dr hab. Bartosz Grucza

Pracownik Katedry Transportu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w latach 2013-2016 kanclerz SGH, w latach 2006-2008 kanclerz Akademii Medycznej w Warszawie i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Absolwent SGH i wieloletni pracownik Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współtwórca i wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH. Kierownik projektów i konsultant w dziedzinie zarządzania projektami, w tym finansowanymi ze środków UE. Członek międzynarodowej grupy ekspertów powołanej w celu doskonalenia europejskich metodyk zarządzania projektami. Menedżer, od kilkunastu lat wdrażający projekty w przedsiębiorstwach prywatnych i instytucjach publicznych. Współautor szeregu publikacji i popularnych podręczników z zakresu zarządzania i zarządzania projektami. Członek i były Prezes Zarządu Stowarzyszenia Menedżerów Projektów, członek PMI i IPMA, propagator idei zarządzania projektami w środowisku akademickim, biznesowym i społecznym.

Mike Korba

Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com ekspert marketing automation, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, prelegent na licznych konferencjach w tym WebSummit, Infoshare i SaaStock oraz How to Web, wykładowca w krakowskiej AGH, Collegium Civitas, WSB i innych uczelniach w Polsce. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej, dostawcy narzędzia oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Jako CCO doradza strategicznym klientom User.com i pracuje z największymi brandami na rynku nad wdrożeniem data- driven marketingu oraz hiper spersonalizowanej automatycznej komunikacji. Swoją wiedzą dzieli się w podcaście martechwelldone.pl oraz podczas licznych szkoleń realizowanych przy współpracy z m.in EY Academy of Bussiness oraz sprawnymarketing.pl.

dr hab. Elżbieta Kubińska

Dr hab. Elżbieta Kubińska jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Rynków Finansowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończyła specjalność matematyka finansowa w ramach studiów magisterskich, doktorat uzyskała z analizy matematycznej. Tematyka prowadzonych zajęć i badań związana jest z finansami behawioralnymi i modelowaniem rynków finansowych. Prowadziła zajęcia na zagranicznych uniwersytetach, między innymi w University of Perugia,  Agricultural University of Athens, University of Valencia, oraz Jiangxi University of Finance and Economics w Nanchang w Chinach. Niejednokrotnie uczestniczyła w projektach jako analityk, była członkiem Rady Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS). Od 2011 roku jest Wiceprezesem Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej, pracuje także w redakcji czasopisma Psychologia Ekonomiczna.

dr Mariusz Lipski

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse. Adiunkt w Zakładzie Zarządzania Ryzykiem Instytutu Finansów Korporacji i Inwestycji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze bankowości korporacyjnej, zdobyte na stanowiskach specjalistycznych oraz menadżerskich w czołowych bankach w Polsce. Obecnie zatrudniony na stanowisku Dyrektora Departamentu Klientów Strategicznych w Banku Ochrony Środowiska SA. Na co dzień w swojej pracy zawodowej specjalizuje się w analizie finansowej, ocenie ryzyka oraz ocenie projektów inwestycyjnych. Uczestniczył w licznych procesach organizacji finansowania bankowego dla czołowych instytucji w Polsce. Brał także udział w postępowaniach restrukturyzacyjnych podmiotów o istotnym znaczeniu gospodarczym. Autor lub współautor licznych publikacji z zakresu finansów, rynków finansowych oraz bankowości korporacyjnej.

Piotr Machel

Marketer z dwudziestoletnim doświadczeniem, autor kilku dużych rebrandingów marek finansowych w tym Banku BPH, GE Money, członek zespołu światowego rebrandingu Genaral Electric (GE imgination at work), współautor takich marek jak POP (Orange) Meritum Bank, Gepard, Dobry Kredyt. Kierował marketingiem w PTK Centertel (Orange), Microsoft (odział polski), GE Capital Banku, GE Money Banku, Banku BPH, Meritum Banku oraz w Banku BGŻ BNP Paribas. Zrealizował ponad 70 kampanii. Założyciel agencji neuromarketingowej IN-SIGHT, twórca metody badawczej analizy fizjologicznych procesów afektywnych oraz kognitywnych opartej na zsynchronizowanym pomiarze encefalograficznym z eye trackingiem w celu optymalizacji spotów tv/YT/TT oraz aplikacji mobilnych i stron www. Pasjonat technologii cyfrowych i social mediów. Laureat wielu nagród marketingowych polskich i międzynarodowych, w tym EFFiE. Pięciokrotnie członek jury polskiej edycji EFFiE Awards.

Krzysztof Manthey

Doświadczony trener biznesu, coach, konsultant biznesowy i kryzysowy. Praktyk zarządzania i pracy z klientem.
Ekspert w dziedzinie pracy z wyzwaniami biznesowymi i osobistymi, w tym z doświadczeniem kryzysu i zmiany.
Jego podejście opiera się na przekonaniu, że każdy kryzys niesie w sobie unikalny potencjał do rozwoju. Dla swoich klientów diagnozuje przyczyny problemów i projektuje kierunki zmian oraz rozwoju, wspierając procesy transformacji i kształtowania kluczowych kompetencji. Pomaga w (re)formowaniu kultur organizacyjnych oraz wspiera rozwój liderów i specjalistów, aby stawali się samodzielnymi, odpowiedzialnymi i odważnymi jednostkami. Skupia się na pracy nad komunikacją, konfliktami, zmianą i rezyliencją.
Poza działalnością w ramach Pracowni Zmiany i Rozwoju (www.manthey.pl), prowadzi również zajęcia akademickie Executive DBA i Executive MBA. Jest także fundatorem i członkiem zarządu Fundacji Rozwoju przez Całe Życie (www.frpcz.pl).
Z wykształcenia jest socjologiem, a także absolwentem studiów podyplomowych z zakresu psychologii kryzysu, interwencji kryzysowej i psychotraumatologii.

mgr inż. Dariusz Mazurek

Przedsiębiorca, manager i konsultant z ponad 30 letnim doświadczeniem w usprawnianiu działalności operacyjnej przedsiębiorstw. Założyciel i szef Digit.on – firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej organizacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla globalnych firm doradczych (Deloitte, PwC) oraz korporacji technologicznych (IBM, Unisys, DXC Technology, Capgemini). Prowadził zajęcia dla studentów EMBA UW i University of Illinois oraz SGH, Akademii Leona Koźmińskiego, Politechniki Lubelskiej. Obok projektów doradczych i wdrożeniowych, prowadzi warsztaty i szkolenia dla kadry zarządczej oraz konsultantów i specjalistów.

prof. dr hab. Joanna Moczydłowska

Profesor doktor habilitowana w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie psychologia. Absolwentka KUL i SGH. Odbywała staże naukowe w Uniwersytecie Katolickim w Mediolanie i w Uniwersytecie Bocconi. Konsultantka w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Jako nauczyciel akademicki współpracuje z Politechniką Białostocką, Uczelnią Łazarskiego, Uniwersytetem Medycznym w Białymstoku. Stały ekspert Fundacji Technotalenty oraz Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia. Autorka bestsellerów wydawniczych takich jak: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracownikówZachowania organizacyjneZarządzanie zasobami ludźmiNowe koncepcje zarządzania ludźmi i wielu innych prac naukowych oraz popularnonaukowych dotyczących psychologicznych aspektów zarządzania i przedsiębiorczości. Uczestnik licznych projektów badawczych, w tym międzynarodowego programu ASSESS: Integration of Vulnerable Migrant Groups.

dr hab. Artur Modliński

Prowadzi badania w obszarze zarządzania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Jego zainteresowania koncentrują się wokół adopcji nowych technologii do organizacji, tworzenia technologii przyjaznych pracownikowi i konsumentom, a także kreowaniu przestrzeni pracy zapewniającej dobrostan i przywiązanie pracowników do organizacji. W swojej pracy łączy nurty teoretyczne z zakresu etologii, antropologii, ewolucji i psychologii do wyjaśniania zjawisk w obszarze zarządzania organizacjami. Jego teksty popularyzatorskie były publikowane m.in. w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, PAP, Brief, Outsourcing. Występował w magazynach transmitowanych przez Polsat i TVN oraz w audycjach radiowych Eski, Radio Łódź, Halo Radio, RMF FM.

Doktorat obronił w obszarze nauk ekonomicznych w roku 2018, a stopień doktora habilitowanego uzyskał w roku 2024. Pracował w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym na Akademii Leona Koźmińskiego, aby następnie przenieść się do Katedry Zarządzania, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie od 2019 roku pełni funkcję kierownika Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Jednocześnie jest badaczem w Międzynarodowym Centrum Badawczym (CITAD) przy Uniwersytecie Lusiada, Laboratorium Urban Sensorial w Lizbonie, Instytucie Iris Ankona w Rydze, Laboratorium Augmented Human Intelligence & Digital Ergonomics Lab przy Universita di Pavia we Włoszech, Fundacji Romualdo del Bianco we Florencji oraz Europejskiej Fundacji Rozwoju Człowieka. Jest członkiem Komisji ds. Jakości Badań Naukowych WZ UŁ oraz Komisji Młodych Naukowców czy Rektorze UŁ. Współpracuje z Państwową Wyższą Szkołą Filmową w Łodzi. Od 2019 roku kieruje studiami Automatyzacja Procesów Biznesowych – BPA, które zostały nagrodzone przez biznes ze względu na swoją innowacyjną na wyzwania rynkowe. Dumny ze swoich wychowanków i wychowanek promotor 50 prac licencjackich. W 2023 roku otrzymał nagrodę „Zawsze dla nas” przyznawaną wykładowcom wspierającym studentów w ich rozwoju przez absolwentów Wydziału Zarządzania.

Jest laureatem ponad 40 stypendiów i nagród naukowych (w tym dwukrotnym Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Stypendium I Stopnia Marszała Województwa Łódzkiego, Stypendium VIP Fundacji DAAD, Stypendium Santander), organizował liczne konferencje branżowe (w tym w Oxfordzie, Lizbonie, Florencji). Był zaangażowany w realizację dziesięciu grantów finansowych z zasobów NCN, Campus Culturae, Horyzont Europa, FCP. Współpracuje z biznesem (w tym ze start-upami) w zakresie rozwoju produktów technologicznych i ucyfrowienia organizacji. Prowadzi zajęcia na licznych kursach podyplomowych i MBA oraz recenzuje artykuły w czasopismach naukowych z listy JCR (Social Network Analysis and Mining, Computers in Human Behavior, International Journal of Human-Computer Interaction).

Podczas swojej pracy badawczo-wdrożeniowej odkrył i skonceptualizował takie zjawiska jak techno-empowerment, technoizacja, konformizm algorytmiczny, carnal collapse effect. Podczas badań terenowych zaobserwował fenomen HRR (human robbing robot), odkrył i skonceptualizował Re-Manualizację Procesów Biznesowych, opisał konflikt ról organizacyjnych zachodzących między człowiekiem i maszyną (HMTRC – human machine trans role conflict). Wraz z posthumanistą Matthew Gladdenem stworzył metaforę organizacji jako cyborga.

Posługuje się językiem angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, szwedzkim, włoskim i rosyjskim. Współpracuje z badaczami i badaczkami ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Hiszpanii, Włoch, Holandii, Niemiec, Łotwy, Szwecji, Finlandii, Pakistanu i Sri Lanki.

Aktywnie angażuje się w działalność biznesową wspierając globalne korporacje oraz małe i średnie przedsiębiorstwa w ich transformacji cyfrowej pisząc wnioski grantowe, tworząc raporty, prowadząc szkolenia, warsztaty i powerspeeche, a także tworząc ewaluacje i ekspertyzy wdrożeniowe z zakresu nowych technologii.

dr hab. Adriana Paliwoda-Matiolańska

Wykładowca, certyfikowany trener i tutor z międzynarodowym doświadczeniem (m.in. Vienna University of Economics, Roosevelt University w Chicago, Shanghai Accounting and Finance University, Universidad de Rey Juan Carlos w Madrycie). Współpracownik De Baak Institute z Holandii – międzynarodowej organizacji szkoleniowej z zakresu przywództwa, rozwoju osobistego i przedsiębiorczości. Adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych). Absolwentka programu IESE Business School IFDP (International Faculty Development Program) oraz CEEMAN IMTA (International Management Teaching Academy). Badaczka, specjalistka i ekspertka w obszarze etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Autorka książek i publikacji dotyczących etycznych, społecznych i ekologicznych aspektów zarządzania. Recenzent artykułów w międzynarodowych czasopismach oraz członek zespołów eksperckich oceniających wnioski w konkursach o przyznanie grantów naukowo-badawczych na poziomie narodowym i europejskim (NCN/SONATA,OPUS, KE/HORIZON). Aktywna propagatorka społecznej odpowiedzialności biznesu, zrównoważonego rozwoju i promotor różnorodności w praktykach zarządzania. Była członkiem kapituły konkursu „Lider odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju” przyznającego wyróżnienia przedsiębiorstwom, które realizują zrównoważone podejście do rozwoju – traktując społeczną odpowiedzialność biznesu jako istotny element swojej strategii organizowanego przez ogólnopolski dziennik Rzeczpospolita w ramach projektu Smart CSR. Była też członkiem Rady Ekspertów konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu organizowanego przez Pracodawców RP. Wielbicielka sztuk pięknych. Działalność naukową stara się łączyć ze wspieraniem rozwoju kultury w Polsce. Jako konsultantka Muzeum Krakowa – jednostki Muzeum Historyczne, współpracowała w przygotowaniach wystawy pt. „Maszyneria Teatru”, która została otwarta w dniu 26 października 2022 roku w oddziale Dom pod Krzyżem Muzeum Krakowa i jest dostępna do zwiedzania do 11 czerwca 2023 roku.

Grzegorz Steinke

Od 25 lat związany z funkcją HR. Obecnie pracuje jako Executive Search Consultant i Client Partner w jednej z wiodących polskich firm Executive search. Przez kilkanaście lat pracował w zespołach HR w branży telekomunikacyjnej (Orange Polska)  i przemysłowej (Flextronics), gdzie odpowiadał za obszar rekrutacji i rozwoju, komunikacji wewnętrznej czy wsparcie biznesu w roli HR Business Partnera. Entuzjasta filozofii kapitału ludzkiego, zarządzania talentami. Współzałożyciel i konsultant w projekcie karierownia.pl w ramach której doradzamy menedżerom w przygotowaniu się do zmiany lub poszukiwaniu nowych wyzwań. Wykładowca prowadzący zajęcia z obszaru Human Capital Management na studiach MBA (Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku.

dr inż. Michał Tuz

Doktor inż. nauk społecznych w dyscyplinie nauk o bezpieczeństwie Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni, starszy specjalista w Zakładzie Wspomagania Decyzji w Warunkach Ryzyka Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk, adiunkt na Wydziale Informatycznych Technik Zarządzania w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk. Certyfikowany Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001, certyfikowany Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Usługami IT ISO/IEC 20000, certyfikowany Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg ISO 22301. Wykładowca na studiach I, II stopnia oraz na studiach podyplomowych – kształci słuchaczy w obszarach zarządzania ryzykiem, zarządzania cyberbezpieczństwem oraz zarządzania systemami bezpieczeństwa i sieciami informatycznymi. Autor analiz i opinii problemowych zarządzania sieciami informatycznymi. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa (uczelnie: Politechnika Warszawska, Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie, Instytut Nauk Prawnych PAN). Praktyk, posiada wieloletnie doświadczenie, ekspert ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Doświadczony informatyk i specjalista ds. cyberbezpieczeństwa oraz audytu śledczego‎. Specjalizuje się w audycie bezpieczeństwa informacji i we wdrażaniu Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Autor i współautor publikacji naukowych z zakresu bezpieczeństwa. Prelegent seminariów, konferencji naukowych krajowych i międzynarodowych. Zajmowane stanowiska: Menedżer ryzyka, Chief Security Officer (CSO), Audytor wiodący ISO 27001, Audytor wiodący ISO 22301, Audytor wiodący ISO 20000, Specjalista ds. ciągłości działania, Koordynator zespołów ds. bezpieczeństwa komputerowego i reagowania na incydenty (Computer Security and Incident Responsem Team, CSIRT), Specjalista ds. etyki, przeciwdziałania nadużyciom i korupcji, Data Protection Officer, Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa.

dr hab. Anna Ujwary-Gil, prof. INE PAN

Profesor Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk (INE PAN). Doktor i doktor habilitowany Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Kolegium Zarządzania i Finansów). Założycielka i redaktor naczelny międzynarodowego czasopisma, pt. Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation (JEMI), które jako nieliczne, interdyscyplinarne czasopismo o krajowym rodowodzie indeksowane jest w globalnych bazach Scopus i Web of Science. Założycielka i Prezes Fundacji Upowszechniającej Wiedzę i Naukę “Cognitione”, w ramach której powołała międzynarodowy think tank – Laboratorium Analiz Sieciowych (LAS), które zrzesza obecnie 24 ekspertów z 15 krajów. Członek Zarządu i Ekspert LAS. Laboratorium dedykowane jest analizie problemów zarządczych i biznesowych z perspektywy sieci relacji i występujących współzależności.
Autorka prac z zakresu analizy sieci organizaycjnej, zarządzania wiedzą, modeli biznesu, czy zarządzania kapitałem intelektualnym przedsiębiorstw. Stypendystka Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji w Norwegii. Kierownik projektu SONATA, Narodowego Centrum Nauki oraz badacz 7 RP UE w międzynarodowym projekcie Marie Curie Industry-Academia Partnerships and Pathways Programme (IAPP). Od 2001 roku związana z konferencją z serii Ekonomia-Finanse-Zarządzanie, pt. Współczesne wyzwania w polityce gospodarczej, biznesie i zarządzaniu, a od roku 2019 jej COnference Director. Redaktor naukowy ponad 30 monografii, w tym pokonferencyjnych. Członek Rad Naukowych międzynarodowych konferencji (np. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability; European Conference on Innovation and Entrepreneurship; European Conference on Knowledge Management). Recenzent w międzynarodowych czasopismach (Scopus, Web of Science). Beneficjentka pierwszej nagrody za monografię, pt. Kapitał intelektualny a wartość rynkowa przedsiębiorstw (Ch&Beck, Warszawa) w konkursie PAN, KOiZ (2010) oraz beneficjenta w programie Doskonała Nauka (Ministerstwa Edukacji i Nauki), za książkę Organizational Network Analysis: Auditing Intangible Resources. New York, London: Taylor & Francis Group, która ukazała się w 2020 roku.
Strony:
• Sylwetka: https://inepan.pl/dr-hab–prof-ine-pan-anna-ujwary-gil/
• Laboratorium Analiz Sieciowych (LAS): https://fundacjacognitione.org/pl/laboratorium-analiz-sieciowych
• Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation (JEMI): https://jemi.edu.pl/
• Konferencja Ekonomia-Finanse-Zarządzanie, pt. Współczesne wyzwania w polityce gospodarczej, biznesie i zarządzaniu: https://konferencja.jemi.edu.pl/pl/
• LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/anna-ujwary-gil-68546134/